Saturday, January 31, 2009

Love Story Part 1

3.17p.m.

tgh chat dgn dak ni, ttbe masuk plak psal D.A. adeh. then citer punya citer, dea gtau dea ni da ada balak. n i was like, ahh. apa yg berlaku ni? aku pun da start bad mood. aku offline ym, then blogger. tapi aku rasa itu ex dea je kot. nvm la. nk taknak, aku kne bagi gak bende tu kat dea. sbb da buat. takpe. lagi pun ikhlas. bkan sbb nk menunjuk. time tu aku rase blik apa yg aku rasa sblm ni, time mula2 aku kehilangan dea. byk sgt kesalahan aku kat dea. aku cheat dea, game dea. tapi yg sbb last skali kitorang clash tu bkan aku curang. its just... ah. nvm la. then byk lagi la. mcm aritu, yin nek bas dgn dea. yin ckap la ada aku kat blkg. bila dea toleh, aku da masuk umah hatta. then dea mcm merungut. then last day skola. ada org ckap, dea rindu aku sume. tapi bila aku tanya, dea bagi alasan. tak kesah la kan. maybe aku je yg excited sgt. then time bday aku. aku da set date dgn dea. tapi, dea ckap, dea ta janji. esoknya, dea ckap, dea tanak gy. dea takut. then aku pun rasa kecewa yang amat sgt. hari demi hari berlalu. maka, muncullah tahun 2009. niat aku tahun ni nk lupakan dea, nk mulakan hidup baru. aku da cbe, tapi ttap tak boleh. intan pun tanya jugak. apa yg ada kat dea sampai adek takleh lupakan dea n tergila-gilakan dea? aku pun jwab la. 'adek tak tau la kak. dea caring gler, sweet, manja. tapi adek pun tak tahu apa yg membuatkan adek tak leh lupa kat dea.' then kak intan ltak phone sbb dea marah sgt kat aku. dea ckap setiap kali kitorang contact, mesti psl dea. dea da naek boring da. haiz. im not a perfect person. siapalah aku nk wat kau senyum balik, percayakan aku balik, cintakan aku balik. what a life. tapi en, klau diberi peluang lagi, aku sumpah takkan tpu kau lagi, sia2kan kau. aku takkan mungkir janji lagi. u igt tak mase i call u n kita nyanyi lagu duta? rindunya kenangan masa tu. klau lah aku boleh ubah masa balik. tapi tu semua mustahil. n kepada insan tersebut, aku just hrap yg suatu hari nanti, hati kaw akan terbuka dan sedia untuk menerima aku dgn seikhlas hati kaw.

love you, still love you n always love you, syamim maula