Saturday, January 31, 2009

i, DotA

DotA - Defence Of The Ancients

aku start maen game ni time aku nk masuk form3. mase tu haziq ar yg ajak aku maen game ni. mula aku tanak. pastu bukh plka yg ajak. so, nk taknak, kene la nk jugak. mula2 aku maen, mmg noob gler la. newbie la katakan. pastu sjak aku rapat dgn nik, dea ckap ada satu cc baru dkat dgn kawasan umah dea, (alam damai). then aku pun pergi la. dgn selambanya aku ajak abg cc tu lawan dgn aku. kononnya bajet pro la ni. xD aku klah trok, diorang glakkan aku. haha. sedih je. pastu aku ada ternampak sorang abg ni maen. gler pro ar. aku try rapat dgn dea. bler da agak rapat, dea ajar aku men dota, selain tu, ada gak dea bagi nasihat kat aku. jgn abaikan pelajaran sume an. haha. baek gak en abg tuh. aku tanya dea duk mana. dea ckap, deak duk suadamai. lor. berhijrah rupanya. haha. pastu aku lpak umah dea mlm tu coz ada bbq. last2, dea member azzy wuzzy. hek eleh. patut la muka cam familiar je. n skarang, aku da byk kemajuan dlam dota. tapi aku tak la pro sgt. mmg tak pro pon. haha. thanx to Blurpi, bennyballslap, emery, Elelish, Black-_-Lotus and imp.syndereN. my inspired. XD tu sume dak2 GG. yg kat MY lak, whocent123, B r 0, BlackByeBye, Syapblurzz, kemal, n dak2 ck.

feedback me atzestheanarchy@yahoo.com