Friday, October 2, 2009

Photography

Hello all. I'm back! Sorry lama tak update blog. Ok. Ni ada beberapa cerita nak story nieyh :)


Nikon D90

Pah yang ni best do! Haha. Time 1 Ramadhan en, mak aku ajak kluar. G Mines. Shopping baju raya suma. Part ni yg aku malas tu en. Haha. Nak taknak, aku g je la. Then, bila da sampai sana, ibu masuk kedai camera. Aku pun cam, 'errr, kat sini ada jual baju raya ker?' The ibu sruh cepat. Aku lagi la pelik en. Rupa-rupanya, dia nak belikan D90. Aku cam, omg! ibu! *touched

After da confirm suma, finally, Nikon D90 50mm f/1,8 menjadi hak milik aku. Thanks mom! :) Skang ni, aku nak study btol2, n klau bleh, lanjutkan pelajaran kat luar negara, then time cuti kat sana, aku wat la photosho
ot kat negara org. Da ada plann ni. Grrr x)

Canon EOS 1000D aka Rebel XS


Nik Hizam, dia da angkat 1000D dlam rm 2k something. Canon vs Nikon? Haha. It's hard to believe yg kitorang dua da ada dslr. Tak byak nak citer psal dia. Nak tunjuk gambar kitorang je. Haha. Okay, ni ada beberapa gambar yg diambil oleh aku. ENjoy ^_^