Tuesday, February 3, 2009

Bad Day

pagi tadi seperti biasa aku bgn dpd tdo. tapi letih oh. ta ckup tdo. just tdo 1 jam aja. wat nota yg melambak, kerja math n study ekonomi asas. okay. pas bgn dpd tdo, aku pun mandi la. takkan ta mandi kut. haha. da siap2 suma, start moto. aku rasa tyar aku len mcm je. aku pun check. tapi okay nk g skola tuh, aku rasa tayar blkg aku la pulak. haiz. then aku g umah ali, nk g dgn dea. pastu dlam perjalanan mcm berguling (pancit la). aku bwak slow-slow. semua org yg berhampiran dgn aku tgk kat tyar aku. aku da agak da. ni mesti bocor ni. try g isi angin jup. try punya try, mmg sah bocor. wtfish. aku pun dgn bengkek nya terpaksa tolak motor tu balek umah. klau tak aku nk cmpak mana. kak ejah g umrah. klau tak aku park je dlu umah dea. tolak punya tolak. aku sampai kat umah bukh, mintak dea tlg tolakkan. letih do. da la tgh pkai uniform skola. bila sampai umah je, mak aku da g keje. argh! menyinga la aku kat ctu. so, aku tak g skola la ari ni. dem. pnat-pnat aku wat kerja skola maw anta arini, nk jumpa cg syg lagi la. argh! tension tension! aku da baper ari niy ta g skola. tanak la di blacklist kan. huh